Recente publicaties
2019 Positive social relationships with peers and teachers as moderators of the Big-Fish-Little-Pond Effect, met Franziska Schwabe en Roxanne Korthals.
Learning and Individual Differences, 70:21-29.
2018 Sociale ongelijkheid in het onderwijs is hardnekkig, met Lex Borghans en Ron Diris.
Economisch Statistische Berichten, vol 103(4768), pp. 540-543, 2018.
2017 Onderwijsplannen van de nieuwe regering: kansen, meten en proberen, met Lex Borghans.
TPE Digitaal, vol 11(3), pp. 1-5, 2017.
2017 Samen onderzoeken en leren: onderzoekssamenwerking tussen onderwijspraktijk, wetenschap en beleid, met Esmee Jonk, Raoul Haenbeukers, Olaf van Egdom, Guido Timmermans, Henk Janssen en Gerlach van Wersch.
SchoolManagement totaal, September 2017, pp28-31.
2016 Does the teacher beat the test? The additional value of teacher assessment in predicting student ability, met Eva Feron and Bas Ter Weel.
De Economist, 164(4):391-418.
Alle publicaties
ONDERWIJS |
OVERIGEN |
ARBEIDSMARKT |
PENSIOENEN |